För att återknyta till ett tidigare ämne

1/04/2009 03:54:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Jag har ju inte givit någon recension på mina (eller hästarnas) easyboots, eller?


Någon superduperrecension orkar jag inte skriva, men jag kan i alla fall säga att jag är mycket nöjd. Skorna är lätta att ta på, dem sitter bra och hästarna verkar inte besvärade av dem. Snarare hjälpta, eftersom de numer har broddar i alla fall framtill. Skulle bara ha haft ett till par, att ha bak också! Det enda som har varit lite på minussidan hittils är att skorna inte sitter lika bra när det blir mer snö, dem får in snö i skorna och trampar lättare av sig dem. Egentligen är det bara en sko som krånglat lite mer just då, och den skon har jag lite problem att sträcka vajern på så den måste jag ta in och justera lite. Det är inget man gör ute i snö och kyla...


Tömkör Pion på nyskottad bana med diverse isfläckar och bitvis ganska kraftig lutning! Det gick hur bra som helst med bootsen på...

Etiketter:

4 hälsningar:

Anonym on 4 januari 2009 kl. 16:36

åhhh vad fin hon är! =) Men du hur reagerar Athena när du tar in Pion och pysslar med henne då? Blir hon orolig eller? Går Athena att ta in utan att Pion följer med? /Maria

Comment by Hanna on 4 januari 2009 kl. 19:14

men hon säger inte så mycket, hon har ju sällskap i hagen...klart hon ropar lite och så men hon tar det med ro. Vi har tagit in henne först ibland och det går bra, men då har ju de andra kommit strax efter. Har inte testat ha henne inne helt själv...

Anonym on 5 januari 2009 kl. 20:53

GRATTIS på hamnsdagen Hanna!! =)/Maria

Comment by Hanna on 5 januari 2009 kl. 23:21

men TACK! Äntligen någon som kom ihåg!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers