Brottningsmatch

1/26/2009 03:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det har varit en riktigt skön vinterdag idag. Precis lagom många minusgrader, vindstilla och en och annan snöflinga men ute var det bara härligt. Efter många om och men somnade Olivia och jag tänkte vara effektiv och bara ta in Pion för att hinna rida henne. Dagen till ära så ville inte Pion gå in. Orkade inte bråka utan jag tog in de andra hästarna först och Pion sist. DÅ ville hon minsann gärna gå in haha.. Tyvärr blir ingenting effektivt när man har ynglingarna inne. Lika bra att borsta upp Athena först så hon får sin uppmärksamhet, annars ger hon sig aldrig! Samtidigt har man Leo hängandes över boxväggen, han vill också ha total uppmärksamhet. Brottningsmatch...Pion, som är målet för dagen, är minst intresserad av uppmärksamheten och drar sig helst undan när de andra två håller på... Väl ute på ridbanan var hon lycklig som alltid i alla fall och jobbade på bra. Hon var lite okoncentrerad från början men vände snabbt till helt koncentrerad och nästan ovanligt arbetsvillig. Jag hann rida i alla fall!

Har försökt känna fosterrörelser men det är svårt. Athena hjälper så gärna till och buffar.. Pion har inte tid att stå stilla tillräckligt länge! Igår tyckte jag ändå att jag kände något, men det var inte så tydligt som när jag kände Athena första gången. Då var det ingen tvekan..

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 26 januari 2009 kl. 16:08

Jaså har du börjat känna rörelser redan? När kände du Athena första gången? Minns du det?

Comment by Hanna on 26 januari 2009 kl. 21:35

28 januari. Jag hoppas det är det jag känner i alla fall :)

Comment by Lisse on 28 januari 2009 kl. 17:47

Jag undrar hur det går med Leo och inridningen av honom?

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers