Knepigt test det där..

1/31/2009 02:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Försökte åter igen känna fosterrörelser på Pion. Hade bra läge nu när jag hade henne inne ensam. Tyckte kanske att jag kände något, men det var inte alls så där tydligt som jag vill att det ska vara. Inget pink heller. Sen red jag en sväng, härligt väder idag! Tog in Pion i stallet och hämtade en hink kallt vatten. Tänkte att NU ska jag väl ändå känna något. Dom där små krabaterna brukar nämligen bli rätt så upprörda när stoet dricker. Kände ABSOLUT ingenting. Hann faktiskt bli lite nedstämd, tänkte att det är nog inget kvar...

20090131434

Sen pinkade hon också, och tro det eller ej, men nu hann jag med! Fast hon är lurig, hon kniper igen så fort man kommer nära. Men den lilla mängd jag behövde fick jag så det räckte och blev över (någon som vill ha?).  Så nu har jag suttit och väntat på testresultatet en stund. Lite knepigt test är det allt, för man testar om stoet inte är dräktigt, så blir det två streck så är hon alltså inte dräktig... Tvärtom ett vanligt graviditetstest alltså.

Här är 8000:- testet!

20090131435

Ser väldigt bra ut tycker jag!

Hihi.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers