Måndamorron

1/26/2009 09:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Det är en riktig måndagmorgon. Känner mig mest trött och ur form, och inget av det jag planerat idag blir av. Hovis skulle komma men han bokade om, till exempel. Nåväl, vi ska göra det mesta av dagen i alla fall. Frukosten är avklarad och nu blir det bad och sen får vi se... Hoppas Olivia sover bra i eftermiddag så jag hinner med hästarna, fast jag avbokade barnvakten.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 26 januari 2009 kl. 14:32

Fy Hanna jag får dåligt samvete redan INNAN jag skriver detta!! När du har tid och lust lägg upp bilder på Athena... *Maria skäms* VET att du har massor att göra... =/ Blä för mig =) Jag skickar en pigga-upp-dig-kram!/Maria

Comment by Hanna on 26 januari 2009 kl. 14:40

nä men det ska du inte ha :) Blev inga bilder idag dock för jag hade ingen ström i varken mobil eller kamera... men kanske lyckas jag bättre imorgon..
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers