Fredagkväll.

1/23/2009 08:55:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag längtar ut!

MIn stackars lilla flicka har varit SÅ trött och slut idag, hon har inte haft många vakna timmar. I kväll tvingade vi upp henne ur soffan en stund för lite lek och hon piggnade faktiskt till. Det som känns värst just nu är att det är så svårt att få i henne något. I morse funkade mjölk hyfsat så då fick hon dricka det. Till slut kom den tillbaka men i form av keso så lite vätska har hon väl fått i sig.. I eftermiddag och kväll har vi nästan inte fått i henne något förutom lite lite cocacola "colocola" och några klunkar resorb.  Nu har hon krupit i säng och jag hoppas hon får i sig lite välling...

Ikväll är Johan på hockey, jag sitter hemma med bara ett par tv-kanaler som går att se för närvarande. Tråkigt när man för en gångs skull har tid att se TV! I morgon ska vi fixa lite i hagen, vi har köpt in fasta krubbor och vattenhinkar eftersom den lilla busdamen vi har i hagen (ja, nu är hon busted!) har en ny hobby att krossa allt hon kommer över... Inte populärt men nu är det slut med buset! Hoppas jag. Vi är bjudna på middag och jag hoppas vi kan gå för jag längtar efter att träffa lite folk! Men Olivisen får såklart stanna hemma så jag får se hur vi kan lösa det.

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Anonym on 23 januari 2009 kl. 22:13

Men HERREGUD vad HAR jag för hästar!! Ge henne onda ögat från matte!!! /Maria

Comment by Hanna on 23 januari 2009 kl. 22:27

Ja men du vet, ungar är alltid ungar... haha

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers