Lägesrapport

1/22/2009 06:27:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har magsjuka här i huset. Stackars lilla O började må dåligt när vi skulle åka hem från Umeå, så med 16 mil kvar blev det ingen rolig resa för våra stackars lilla tös. Natten har varit tung med många kräkningar tills hon somnade ordentligt vid halv-sextiden. Förmiddagen fortsatte i samma spår men nu verkar det i alla fall lite bättre. Hon äter inte men kan dricka lite i alla fall utan att det kommer upp direkt.. Hoppas det är över nu och att vi andra klarar oss..........

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 22 januari 2009 kl. 20:33

Oj oj stackars liten. Det är så jobigt när de små får magsjuka. Mycket tvättande blir det också. Hoppas det är snabbt övergående.

Anonym on 22 januari 2009 kl. 21:13

Du Hanna får jag komma med ett tips från en annan småbarnsförälder? ÄT VITPEPPARKORN som TUSAN!! Köp hela vitpepparkorn och svälj HELA morgon, middag och kväll. Jag har gjort det varje gång magsjukan gått och har klarat mig i flera år nu =) /Maria

Comment by Hanna on 23 januari 2009 kl. 20:39

maria: Ja den kuren är ju väl känd;) somliga tycker den funkar, andra inte! Själv brukar jag ju inte få magsjuka ens som barn, med undantag för senast, så jag är faktiskt inte så orolig :)

emilia: Tvättmaskinen går dygnet runt haha!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers