En ny dag idag

1/31/2009 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: idag vill jag ha...SPSS på datorn kanske.  
DAGENS KLÄDSEL: Gissa 
DAGENS SMINK: Gissa
DAGENS FRISYR: mörk
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick lite sovmorgon
DAGENS LÅT: En gammal goding... mycket minnen här.

DAGENS PLANER: har bara planerat in hästarna idag, hoppas jag hinner med båda (Johan är på hockey så det hänger på Olivia) men idag vill jag i alla fall rida känner jag.
DAGENS SAKNAD:  Johan då                                                                 DAGENS DUMMASTE: hm
DAGENS SJUKA:  är bättre. 
DAGENS DROG: osäkert än 
DAGENS ROLIGASTE: finns goda förutsättningar, hittils så var det nog min dröm
DAGENS FAVORIT: Olivia om kom in i vårt sovrum kl 06.00 i morse och ropade "sova!" men sedan vägrade just det.. hon är trots allt favoriten haha.. 
DAGENS KÖP:  Igår, men nya ridskor - bra komplement till stövlarna som jag inte orkar dra på under alla kläder (och snart kan jag garanterat inte det heller)
DAGENS GODIS:  inget än så länge (igår blev det en och annan filidutt)
DAGENS HUMÖR: Bra, pigg och glad
DAGENS ORD: Mera! Ojsan! öppna

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers