En riktig amatör

1/17/2009 11:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja det är väl jag då, som inte pallade mer än middag och amatörer innan det blev hemfärd. Missade ju liksom festen. Men det var riktigt trevligt med revy! Nu ska jag i alla fall krypa i säng, och inte drömma ångestladdade drömmar om att Johan kommer för sen till jobbet och dessutom är helt omöjlig att stressa på. Vart får jag allt ifrån?

Däremot så ska jag drömma om trevliga saker, som kommande fjällresan. Oj så skotersugen man börjar vara nu när solen börjar visa sig och ljuset kommer tillbaka. Snart är den här, vårvintern... Ok, för två dagar sedan så var jag inte lika sugen. Brr.

Imorgon, mina vänner. Imorgon. Nu ska jag sova. Ska skriva mera imorgon.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers