Tredje dagen!

1/09/2009 09:58:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Olivia är på dagis nu och jag sitter hemma. I morse så gick hon före mig hela vägen in, sen var det full fart ut i lekrummen till de andra barna. Det går bra... Jag satte mig i fikarummet efter en stund, och visst ropade hon på mig ibland, det gör hon ju om jag låser in mig i kontoret eller går på toa även när Johan är hemma..Hon vill ha koll på sin flock. Sen när de skulle gå ut, så åkte jag hem en stund. Lite tveksam, hon skulle nog gärna ha följt med men jag hörde då inget illvrål när jag gick så nu ska det bli spännande att höra på en stund hur det har gått...

Åker på jobbet sen, Olivia får följa med till farfar idag. Hua, det är mycket jobb nu man ska ta igen efter några veckors julfirande! Det har hänt väldigt mycket under julhelgerna också.. Idag kommer jag dock att flytta in på mitt nya kontor - vilken lyx! Nu kommer jag att ha TELEFON också. Inte en dag för tidigt om man säger så. Sen verkar det som om att jag kommer att bli anställd året ut också, jag har inte sett mitt nya avtal än men det var vad min chef sa i alla fall...

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by Petra on 9 januari 2009 kl. 16:13

Härligt att det verkar ordna sig!

Comment by Jessica on 10 januari 2009 kl. 15:47

Kul att det går bra, det är ju kulmed kompisar/suster

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers