Sportig

1/19/2009 09:22:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Sitter och kollar på idrottsgalan och känner mig så där lagom sportig. Just ikväll har vi tagit en riktig soffkväll dessutom, välförtjänt i och för sig men... någon atlet är man inte just nu! I samma stund hör S av sig, saknar mig på gymmet..haha. Ja där har man inte satt sin fot på lääänge nu. Kanske dax att damma av jympadojjorna?

Spännande med gala i alla fall, detta är den gala som jag alltid ser! Alltid spännade med Jerringpriset. Tror jag håller på Sanna i år. Vem tycker du ska vinna?

Nej nu ska jag byta av sambon som sitter med lilla som inte vill sova... ja det kan ju inte vara enkelt alla dagar...

Etiketter:

7 hälsningar:

Anonym on 19 januari 2009 kl. 21:25

Jag har tyvärr ingen koll alls på sportfronten just nu. Är alldeles för insyltad i mammalivet och vardagen. Men det vore ju trevligt om Kalla får något pris.

Comment by lillebror on 19 januari 2009 kl. 22:50

Kalla i all ära, Jag tycker absolut att hon är värd det av den enkla anledning att hon har verkligen nånting speciellt. Mycket speciellt. Men vi har fler som också förtjänar det. Frågan är vem som förtjänar det mest =)

Comment by Jessica on 20 januari 2009 kl. 01:47

Nu blev det ju Kalla som tog hem jerringpriset, jag hoppades på någon av tjejerna Kalla eller kallur det spelar ingen roll dom har båda förtjänat det.Får förtfarand ståpäls när jag hör referatet på radion när Kalla plockar virpi som en mogen finne i slalombacken.

Comment by lillebror on 20 januari 2009 kl. 13:09

De e nästan en liknande prestation som när jag slog Alpen Trail på sträckan ifjol jessica! Tänk på det! =)

Comment by Jessica on 20 januari 2009 kl. 16:01

Det är sant, men hur var det med vägvalet lillebror!!

Comment by Hanna on 20 januari 2009 kl. 18:26

The people have spoken...och Kalla blev det ju, inte helt oväntat! Sen om lillebror förtjänar en jerring för att han..ehrm..slog Alpen Trail, vet jag inte hahahaha

Comment by lillebror on 20 januari 2009 kl. 19:17

Spela roll hur det gick till. Det är inte många som kan säga att dom gjort det! Så det så!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers