The strangest thing...

1/12/2009 09:03:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Lång dag... har varit på en liten tripp till Arvidsjaur för att gå igenom det nya projektet jag är projektledare för. Oj, det är så mycket! Jag begriper inte hur det är tänkt att jag ska hinna med allt på den arbetstid jag har. Måste prata med min chef.

Slocknade när jag kom hem, hjärnan är helt slut efter helgens alla statistikövningar och dagens projekt. Drömde en lustig dröm om någon och när jag väl vaknade till så får jag höra konstiga rykten om densamme som är direkt kopplat till det jag drömt...skitskumt och läskigt. Jag hoppas jag inte har börjat drömma sanndrömmar, men finns det någon där ute som vill prata, eller bara hänga eller så för att livet suger just nu så hoppas jag att du vet att jag finns här.

Annars har jag väl inte så mycket att blogga om just nu, eller det finns en hel del men inget jag kan skriva om just nu. Ikväll är jag ensam hemma, Johan jobbar häcken av sig för att förse världen med ström..det är visst något problem på något av kraftverken. Ja förresten, Olivia har ju varit på sin fjärde inskolningsdag idag och det gick bara bra så vitt jag vet. Imorgon blir det lite tidigare och hon ska äta lunch där också.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers