Today's list

10/05/2008 09:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Finemangs, nostalgisk..                                                                                                                 Gjort: Vart och tatuerat mig, ätit middag på Dallas, haft besök, tagit in hästarna..                            Planer: Se om det är nåt på burken, sova                                                                                                Ser på: Inget  ännu                                                                                                                                          Lyssnar på: Sportspegeln i bakgrunden                                                                                            Läser: Jenna Jameson, Att älska som en porrstjärna                                                                Dricker: Cola                                                                                                                                            Äter: Proppusmättus                                                                                                                           Bästa: Oj! Tatueringen! Eller att jag snackat med min "lillsyrra" Amra som jag bodde med i Härnösand!?   

 20081005126     Sneakpeak 

bilder från hårddisk 2733          

bilder från hårddisk 2732    mina darlings, Amra & Karin                                 Sämsta: Kan inte komma på något. Kanske att jag inte kunde göra den tattoo jag tänkt mig idag. Men det blev ju kanoners i alla fall.                                                                                                  Barn: Sweet dreams. Hon sov till halv tio i morse... Sen har hon spenderat halva kvällen i Andrés knä.                                                                                                                                                     Väder: Å regnet det bara öser ner..

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers