Tisdag, teasedag

10/14/2008 10:04:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

God morgon

Lite piggare idag och inga skumma drömmar. Skönt.

Vi har haft lite morgonmys här, kurade ihop oss i soffan i morse därför att det var lite lagom småkyligt här inne. Olivia har kollat på Bolibompa och verkligen uppskattat det hon sett. Särskilt barna på dagis som byggde ett stort torn av klossar.

Yoko Yokomoto Toto... kommer jag att sjunga hela dagen. 

Har inte planerat dagen ännu. Det är förmodlligen alldeles för mjukt och halkigt på ridbanan idag eftersom det regnat hela natten. Men jag har ju en promenad att ta igen så det blir efter lunch. Sen ska jag försöka göra klart det jag inte hann igår i skolarbetet. Ikväll är det Pump - härligt! Undrar om det blir lika tufft som senast?

Vad ska du göra idag?

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 14 oktober 2008 kl. 10:43

Ja JAG ska iaf på 3-årstest med Casper *skratt* Eller hette det 3-årskontroll? =) Sedan blir det promenad med vagnen och städa huset *urk* Men vi har fint väder här iaf så det blir man ju glad av! Hur går det med Athena nu då? /Maria

Comment by Hanna on 14 oktober 2008 kl. 14:09

Haha...jag tänker mig någonting helt annat när du säger treårstest! ;) Det går bara bra med den lilla, hon är hur g' som helst. Ska förresten lägga in ett par bilder på henne..

Comment by lillebror on 14 oktober 2008 kl. 15:34

Dom skumma drömmarna skulle du ha behållt för dig själv...dom fick jag inatt..orkar inte redogöra va det handlade om för de var skumt...mycket skumt! :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers