Pilatus

10/08/2008 09:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Varit och tränat, farmor och farfar har varit barnvakt. Vi fick bara en plats på corepasset så Johan fick ta den, eftersom jag hade "pilatus" (som han säger) efteråt. Jag cyklade och rodde under tiden, orkade inte köra några vikter då jag är själv för det är så tråkigt!

När pilatesen drog igång så lurade jag med Johan i alla fall! Tror faktiskt att han tyckte att det gick bra, ska bli spännande att se om det blir någon träningsvärk imorgon...

Har dessutom promenerat idag enligt mitt schema, plus att jag vart ute och jobbat lite med Pion, känns bra det här. Nu tänker jag köra igång med GI:n gen. Har försökt att bara hålla mig till att äta sunt och motionera men det där förbenade sockersuget ställer till det hela tiden. Så nu blir det stenhårt - det går inte annat. Tyvärr. 

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers