My cup of tea

10/10/2008 10:01:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I veckan har jag druckit av mina chaitéer. Fast utan mjölk (försöker hålla nere på mjölkprodukterna just nu när jag inleder min GI-fas så filtalltiken får företräde...). Bäst av dem jag har nu är faktiskt Twinings Voyage (som finns i typ alla matbutiker). Har perfekt kryddblandning, skulle bara ha smakat lite mer av alltihop. Tillräckligt stark är mitt Yogi Tea - Sweet Chai organic men jag är inte lika förtjust i kryddblandningen. Sedan har jag mitt koffinfria röda chaité från Khoisan tea. Tyvärr lite okryddat. Drack en så god Chailatte på Indo Café i  Lycksele, fattar inte varför jag ichailattente köpte hem té därifrån. Annars har Yofi Tea en smak som heter Jamaica sm är riktigt, riktigt bra. Brukar finnas i välsorterade mataffärer och hälsokostbutiker. Har faktiskt köpt hem mitt nuvarande Yogi från Konsumbutiken här i huvudorten som kanske inte räknas till kategorin välsorterad (men de hade också bara två smaker att välja mellan).

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 10 oktober 2008 kl. 10:05

Man blir så himla sugen på te när du skriver med sådan inlevelse!! Hopaps ni får en kalashelg! Kram på er.

Comment by Hanna on 12 oktober 2008 kl. 10:59

Detsamma, detsamma :)
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers