Today's list

10/29/2008 10:30:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Ok..trött

Gjort: Vaknat, ätit

Planer: Promenad, tvätta lite kläder, hälsa på Malin

Ser på: Datorn

Lyssnar på: Olivia har en liten plastburk som honöppnar och stänger. Det klirrar till ibland.

Läser: Jag svamlar när jag säger att jag inget läser för det gör jag visst. Jag läser ju Helene Turstens Taterad Torso. Så det så.

Dricker: Te blev det till frukosten

Äter: Och fil.

Bästa: Klarade ju ännu en uppgiftfick jag veta på morgonen. Fan vad jag är bra om jag får säga det själv.

Sämsta: Att jag är så himla trött och oinspirerad

Barn: På kalashumör, springer runt och släpar på en gigantisk turkos mus med rosa svans.

Väder: Kallt, hårt och mycket frostigt, blir nog en vacker dag.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers