Bakom stängda dörrar

10/20/2008 08:24:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

händer inte mycket. Jag har stängt in mig för att få lite lugn och ro, lite egen tid. Johan har varit på jobbet hela dagen, på hockey ikväll som vanligt och Olivia har hängt på min höft sedan hon vaknade efter lunch (hon har minst sex tänder på gång nu samtidigt så det blir lite jobbigt för henne emellanåt). Skönt att hon hade en så bra förmiddag. Men man blir helt knäckt faktiskt, och kan behöva lite avlastning ibland så nu har jag stängt in mig. Ja, Johan är ju hemma nu alltså. Hon ska väl iofs sova nu men jag vill bara vara ifred. I F R E D. Thank you very much.

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 21 oktober 2008 kl. 10:22

*skratt* Vet du Hanna just nu är ju jag i den situationen att när jag får åka iväg och få lite "egentid" så åker jag och storhandlar!! Åh herregud så tragiskt... man får trösta sig med att spädbarnstiden inte är så lång helt enkelt! /Maria

Comment by Hanna on 21 oktober 2008 kl. 22:06

Ja och just när det är som mest akut så får man försöka komma ihåg hur himla värdefull den här tiden är egentligen!

Anonym on 22 oktober 2008 kl. 07:13

ja precis! =) Men ibland KAN det ju vara svårt och det känns som att man kommer att sitta fast hemma i ALL evighet! Men det blir snart bättre... =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers