Dagen idag

10/10/2008 04:32:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Kan väl bara konstatera att jag gjort ungefär det jag tänk att jag skulle göra. Promenad - check. Leo - check. Fast några studier blev det inte... inte än i alla fall och det ser inte så lovande ut. Däremot så stökade jag en del i stallet, mycket som har blivit liggande och det gillar jag inte. Var sak på sin plats, mockat och sopat ska det vara när man lämnar stallet. Tyvärr funkar det inte alltid när man måste släppa allt och ta ut hästarna med blixtens hastighet för att någon vaknar med ett illvrål. Just nu är det perfekt i alla fall - idag sov lillan så bra så. Rullade in en ny bal i hagen också. Fast det fick jag hjälp med. Sen har vi hunnit bada/duscha också, huset är dammsuget, och köket skurat. Inte illa. Fast det näst sista har jag också fått hjälp med. Dammsugningen, inte duschen. Nu är det dags att fundera på middag, kanske måste ordna något slags idolsnacks också. Sallad till middag vore väl inte helt fel.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers