Här snokar man inte runt ostört

10/15/2008 10:02:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Läste i Norran idag att någon brutit sig in i ett hus i grannbyn - och snokat runt medan ägarna låg och sov! Bytet blev två paket tuggummi. Så nu blir det att låsa in allt godis här om kvällarna (fast det borde man kanske göra dygnet runt...). Å andra sidan så skulle ingen kunna snoka runt här ostört. Det händer att någon av katterna smiter in i bostadsdelen av huset där de inte får vara egentligen, Baloo han studsar upp direkt och skäller ut dem. I morse väckte han både mig och Olivia såklart eftersom vi hade gäster på gården. Bra, för att när det väl knackade på dörren så var jag redan på benen... Så nu har vi varit uppe sedan 08.00 bara för att killen ville säga att han skulle stänga av strömmen en stund. Det hade han inte behövt väcka mig för att säga... sover lika bra med som utan el. Ha ha. Nu var det kanske lika bra, vi skulle ju ut på en rask morgonpromenad och det har vi varit. Fast Baloo fick följa så jag har dragit honom runt, han pinnar inte på så snabbt alla gånger.

God morgon!

Etiketter: , ,

2 hälsningar:

Anonym on 15 oktober 2008 kl. 13:14

Riktigt läskigt...det var min mormor som haft inbrott. Usch....jag ryser vid blotta tanken =(

Comment by Hanna on 15 oktober 2008 kl. 22:00

Helt sjukt läskigt faktiskt, det där är ju mardrömmen... vill inte ens tänka på vad som skulle kunna hända en sån gång.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers