Samvetet

10/23/2008 10:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ikväll är jag bara så himla olycklig. Usch jag har så dåligt samvete hela tiden, över skolan som jag inte hinner med, över hästarna som får för lite tid, över hemmet där jag stökar och stökar men ändå blir det liksom bara...värre. Sen när jag försöker hinna något, ja då får jag dåligt samvete över Olivia. Lilla Olivia som får vara hos sina barnvakter en stund på kvällen ibland så jag får komma ut ur huset lite. Sen får Johan dåligt samvete över att han är borta för mycket, och så får jag dåligt samvete för att jag ger honom dåligt samvete och så.. ja det går bara runt, runt och då ibland, som ikväll så blir jag så himla olycklig över att det är så svårt att räcka till.

Skulle sitta fint med lite semester just nu.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers