Imorgon

10/15/2008 09:57:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

stannar jag hemma. Då ska jag bland annat bjuda på ett nytt citat. Det ska tydligen regna så jag är glad att ha hunnit med båda hästarna idag, och nu är de preppade med täckena på ty jag är rädd om dem allihopa även om lilla skrutt inte får ha något på sig. När det gäller köld är jag "ruthless" på täckesfronten, men när det gäller väta är det en helt annan sak.

Jag hoppas få se ett studieresultat som aldrig verkar komma, jag hoppas hinna med några studier för nu börjar jag halka efter igen. Jag har en promenad att avverka och så ska jag faktiskt baka bröd. Med massor av frön, dinkel och annat gott. J går ju på beredskapen imorgon, inte att förglömma. Har jag glömt något? Tror inte det.

Nu ska jag se Grey's. Sov gott alla där ute i bloggosfären.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers