Resultat...

10/18/2008 06:49:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Så. Då har man bränt lite pengar då... Men har mest köpt nyttiga och nödvändiga saker, som en massa mat till djuren, vinterkläder till lilla O, grejor till lilltoan som vi gjort om, blöjor och välling, förvaring till lekrummet, och så slank det med en jättefin mössa och ett par riktigt, riktigt snygga och supersköna jeans. Bara till mig! Så det har varit en bra dag med andra ord. Fast jag blev blåst på Granngården, köpte föl/avelsfoder till Athena och samma till Pion och så köpte jag vanligt foder till Leo, men fick betala samma pris för hans säck som för de andra. Skiljde typ femtio spänn. Morr.

Nu börjar jag vara lite hungrig igen, åt den supergoda GI-kycklinfajitan till lunch på Taste igen och har varit SÅ mätt... tills nu då.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 18 oktober 2008 kl. 21:39

Kul med lite shopping =) Jag skulle oxå haft ett par nya Jeans...vad köpte du för några? =)

Comment by Hanna on 18 oktober 2008 kl. 22:03

Vet du, jag köpte dem på KappAhl, jag handlar aldrig där! Har letat efter ett par gråsvarta halvslimmade (INTE helslimmade..) ett bra tag och så vips, där fanns det en hel drös att välja mellan! Första paret jag provade satt perfekt - hur ofta händer det? Oftast blir jag utan om man säger så.. ja du förstår jag är helt lyrisk ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers