Vi går mot ännu en vinter...

10/20/2008 05:06:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

därför har jag nu ÄNTLIGEN beställt dojjor till hästarna. Eftersom mina hästar går barfota, och jag verkligen vill att de ska få fortsätta med det så har jag köpt Easyboots med broddar så att vi inte blir lika påverkade av underlaget. Köpte bara till framhovarna till att börja med, förra vintern klarade vi utan något alls så jag vill se om det räcker att jag broddar fram. Det finns många alternativ om man vill köpa boots, anledningen till att jag valde Easyboots (epics) är att alla delar faktiskt är utbytbara. Det känns mycket viktigare än att dem ser balla ut. Faktiskt... Tar man hand om dojjorna kan det hålla i hur många år som helst och den lilla investeringen har jag tjänat igen på, tja.. ungefär en skoning med nya vinterskor, sulor och brodd.

Hästarna går barfota för att det är bäst för dem, såklart.

epic

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers