Jenna Jameson

10/18/2008 11:23:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Dags då för ännu en bokrecension.

Att älska som en porrstjärna har varit en stor utmaning att läsa. Utmaningen ligger inte i attt den är lång, för det är den. Det är 600 sidor fördelat på fem böcker, men det tar du dig igenom enkelt. Det är mycket bilder, dagboksanteckningar, små serieklipp, Jennas små tips och trix och på så sätt år det fort att ta sig igenom och de tunga bitarna bryts av med det lättsamma. Utmaningen har inte heller legat i att det är en rak och ärlig bok som innehåller så mycket generande bilder och scener att det kan få vem som helst att rodna. Nej utmaningen har legat i att orka följa detta livsöde, att våndas över de övergrepp hon utsätts för, utsätter sig själv för, de idioter till män hon gång på gång väljer, hennes naiva, dumdristiga beslut som man gång på gång känner att det här kan hon inte rättfärdiga, tills man inser att det gör hon inte heller. Men till sist så inser man också att det är vad som format henne, gjort henne till den hon är och att hon faktiskt skapat sig ett starkt, varumärke, en stark person och en framtid. Det har varit en utmaning, men det har varit så fängslande att jag nästan inte har kunnat sluta läsa...

"Jag behöver få säga det här så jag skriver ner det. Jag känner mig väldigt osäker på min kropp. Det känns som om att det är något fel på den. Jag håller sakta på att komma över det, men jag hatar att bli sedd naken. Det får mig att känna mig väldigt obekväm. Jag kommer över det någon dag... hoppas jag!"

- Jenna Jameson i sin dagbok, 14 juni 1989, 15 år gammal.

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 19 oktober 2008 kl. 08:38

Ja alltså, jag måste nog bara läsa den där boken!!

Hoppas helgen varit bra i det otrevliga underkylta regnet! Pussa Olivia!

Comment by Hanna on 19 oktober 2008 kl. 20:18

Det tycker jag du ska göra.. säg till om du vill låna den!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers