Hanna virrpanna

10/13/2008 09:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Godkväll.

Sitter här och funderar om jag missat något. Eller snarare om jag missar något, har nämligen inte bokat någon date med min Navigator ikväll. Det visar sig.

I natt drömde jag om en av mina favoritbloggare, eller snarare så är det favoritbloggen eftersom det är den jag följt allra längst. Anyway, jag drömde att hon arrangerat en bloggträff för sina läsare.Jag vet varför jag drömde om henne, dels för att jag kikat in hos Blondinbella bara för att läsa hennes "avsked" och då såg att hon faktiskt bjuder in läsarna på en kryssning, dels för att jag satt och tänkte på hennes - favoriten som är någon helt annan - blogg igår. Tänkte på när hon bloggade anonymt från början och sedan "kom hon ut" och bloggen har fått mer läsare. På något märkligt vis kändes bloggen mer personlig då när hon var anonym... nu när hon faktiskt ÄR mer personlig så är hon det för så många och det känns faktiskt lite trist. Till saken. I min dröm så nämnde hon att det bara vara att dyka upp i det hus på landet hon skulle befinna sig i en viss kväll. Tror jag fick ett mail om det faktiskt. Det skulle bli lite käk, en trevlig middag helt enkelt så bloggläsarna får lära känna varandra och framförallt så hon får lära känna sina läsare. När jag kom dit så var det hur mycket folk som helst, hundratals. Man hade byggt upp en stor sen där Fagge skulle uppträda - vilket han gjorde senare. Tyckte det var jättetrist, fast uppträdandet var bra och maten lyxig. Men det blev ju alldeles för stort! Ville tillhöra en särskilt inbjuden skara av väl utvalda... Haha. Konstig dröm.

Idag har jag hunnit med lite skola och lite ridning. Det blev ett litet bakslag med promenaden, men den tar jag igen imorgon då det är vilodag. Ruskigt irriterande. Många bakslag idag faktiskt. Med handling och annat tjafs. Men jag grejade lite med Athena också, en kul grej faktiskt! Hade ingen kamera så imorgon ska jag visa resultatet, haha. Inga kattungar än heller. Nu när man vet om det vill man ju att dom ska komma direkt... Får nog hålla ut ett tag till.

Hm. Undrar om det här är århundradets mest förvirrade blogginlägg? SKyller på att jag inte fått någon riktig mat i min ÄNNU. Det ska vi försöka åtgärda snarast. Bara Olivia somnar, hon ligger och sjunger nämligen. Bä bä bä bä. Unga unga unga. Näääääääää.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers