Crappy day

10/09/2008 02:40:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Usch en sån där låg dag igen. Det kan väl adrig vara vädret som påverkar igen... Blä. Fast det var ett par grejor igår som tryckte till min självkänsla lite. Sånt där som jag inte kan skriva på bloggen eftersom det finns sådana som kan läsa min blogg, som inte behöver få veta hur dåligt dom kan få mig att må. Så det så. Så nu jobbar jag bara på hur jag ska fluffa förbi det där på små rosa moln istället och inte låta någon trycka ner mig. Moahahaha.

Mormor ringde nyss och undrade när hon får träffa lilla O. Så när hon vaknar ska vi åka iväg och hälsa på, se om hon blivit något brun och kanske har hon med någon turkpresent till gumman. Hihi. Oj vad bra det skulle sitta med det besked vi väntar på, s vi kan boka våra resa. Nu, genast helst.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 9 oktober 2008 kl. 19:42

Hallå där vännen! Här händer det grejjer! Just nu under praktiken hinner jag verkligen inte med allt som jag borde, inte ens kolla in din blogg dagligen! ;) Nåja, trist att höra att du har en dålig dag, men vad kan det annat bli en grå dag som denna?!? Du ska se att det känns bättre snart, hoppas jag! Såg att du ska börja om med strikt GI igen, du är duktig du! Jag borde också det.... Men i alla fall hoppas jag att vi snart kan göra om en middagskväll, skulle kännas trevligt i höstrusket! Sköt om dig å pussa lillan! Kramelikram // M

Comment by Hanna on 12 oktober 2008 kl. 11:01

Jag tycker absolut att vi ska ta middag någon gång snart! och GI - ja det är ju bara att bestämma sig, sen är det så enkelt, så enkelt.. Kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers