Today's list

10/10/2008 09:42:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Trött och morgonhurvig fast vi har varit uppe i ett par timmar. Sov inte så mycket i natt.    Gjort: Sett Bolibompa, kollat mailen, gett hunden mat...                                                                      Planer: Frukost, promenad mitt på dagen, sedan tänkte jag jobba lite med Leo. Lite skola om jag hinner. Ikväll ska jag se idol med mina vänner...                                                                              Lyssnar på: Morgonpasset i P3                                                                                                          Läser: Jenna Jamesson, Att älska som en porrstjärna                                                             Dricker: Te                                                                                                                                                Äter: En filtallrik                                                                                                                                     Bästa: Att det är fredag.                                                                                                                            Sämsta:  Att Olivsen sovit så lite i natt.                                                                                                        Barn: Lite tandkinkig. Har många gaddar på gång samtidigt.                                                         Väder: Soligt och blåsigt höstväder.   

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers