.utmanad

2/23/2010 12:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Erika utmanar och då måste jag ju haka på:

“Om jag nämner 3 saker som jag tror att du inte vet om mig... nämner du dina tre då?”


1: Jag är helt otroligt lättstött och känslig, så många gånger blir mina dagar förstörda bara för att jag tycker mig uppfatta en viss ton eller känsla hos någon. Men oftast resonerar jag med mig själv och kan komma över det utan att behöva lasta någon för något denne inte gjort, sagt eller tyckt.
2: har en helt oförklarlig rädsla för spindlar…
3: Ogillar starkt att ringa/prata i telefon med – både kända och okända. Tar hellre saker öga mot öga. Kan tänka mig att det beror på att jag hör så dåligt  på en del frekvenser(åh – ett litet bonusavslöjande!), jag får verkligen anstränga mig när jag ska prata i telefon med vissa.

 


Nu DINA tre!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers