.kandidaterna

2/12/2010 03:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Igår fick jag hem mina två examensbevis, tänk att det ska ta så lång tid att få tummen ur och ansöka om examen! Men nu är de här i alla fall och jag kan numera titulera mig som Filosofie kandidat med huvudämnet engelska. Dessutom som Filosofie kandidat med huvudämnet rehabiliteringsvetenskap. Den senare examen från det Rehabiliteringsvetenskapliga programmet, vilket är yrkesinriktat och innebär att jag ska arbeta med att återrrehabilitera individer tillbaka till samhällsliv/arbetsliv. Vilket jag också gör.

1 2

Med risk för att låta osvensk, men fy fan vad jag är bra. Nu är bara frågan vad jag ska göra för att fira det här egentligen, det har jag fortfarande inte gjort heller..

 

Later.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Josefin on 12 februari 2010 kl. 20:09

Du får dra på en brakfest;) Jag kommer gärna...
Kram

Comment by Linda on 12 februari 2010 kl. 21:06

Men herregud va du är bra!!!!!! Var stolt över allt du åstadkommit!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers