.sunday

2/21/2010 12:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag fixar jag med mitt experiment! O så spännade det ska bli att se om jag lyckas med något nu. För gör jag det, så var det ju skitenkelt! Om ett par timmar så kanske jag kan uppvisa något resultat. Annars är det en perfekt dag att pyssla inne. I skrivande stund har vi 21 minusgrader, och så blåser det. Så man får genast räkna med att det är kallare än så. Enligt prognosen ska vi ligga på sju sekundmeter idag, och då är det ungefär –33 grader istället.

ScreenShot018

Källan är Wiki men ta det lugnt, referensen där kommer ifrån SMHI så jag skulle tro att det stämmer rätt bra även om källan inte är vetenskaplig.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers