.listigt

2/17/2010 09:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

I brist på inspiration… tack Erika

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Bättre än tidigare idag, fått vila upp mig en stund.
Favoritgodis: Non-stop, Filidutter
Kläder just nu: tröja, byxor, stor tjock ullig filt.
Musik just nu: …
Vad sa du senast: Shit… hon klarade sig. (såg just Anja krascha)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: bara hundra år sen skulle säkert vara intressant.
Fisk eller badkruka: Fisk helt klart.
Hur många kuddar sover du med: Tre, fast inte under huvudet.
Favoritväder: Vindstilla och klart alla årstider.
Sparare eller slösare: Definitivt ingen sparare.
Kommer du ihåg din första kärlek: Yes.
Älskar du honom fortfarande: No.
Tror du på mirakel: Njäe.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag försöker i alla fall.
Hur många barn vill du ha: Ingen aning faktiskt.
Stjärntecken? Fisk.
Äckligaste insekten: Spindel.
Största svaghet: Svårt för att säga nej.
Det här är jag bra på: Fel dag att svara på det kanske. Men jag är rätt bra på att bygga upp system, strukturera och organisera.
Bästa bok? Lyckan, Kärleken och meningen med livet är en bra bok som berört mig bland MÅNGA andra. 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga eller vara osynlig?
Chips, morötter eller godis? Godis, är inte så förtjust i något av de andra, men äter ju inte godis nu… så jag blir utan haha.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Ja, så länge ni sköter er får ni läsa.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?Har redan haft en massa piercingar, har tatueringar.
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster väl?
Hur många syskon har du? TRE
Är du rädd för blod? Inte alls
Saltar du på maten? Sällan
Gillar du att sjunga? Ja
Anser du att du är stark? Inte om jag jämför med mig själv för tio år sedan. Då var jag urstark.
Har du en besatthet? Ja.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers