.planering

2/12/2010 01:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Varje dag när jag lagar mat eller bakar så förundras jag över hur väl vi lyckat med vår planering av köket. Allt finns tillgängligt och inom räckhåll.  Skafferiet är perfekt, kylen står precis rätt. Hoppas vi lyckas fortsättningsvis, har inte riktigt hunnit fylla köket än med alla bunkar och manicker än. Gillar “köksön” så mycket, som bakbord, som avställningyta för matkassar och för den färdiglagade maten. Mycjkket som vi inte tänkt på innan men som fallit väl ut nu när vi använder köket. Älskar min diskho, spishällen, väggplattorna. Ja, är ju faktiskt nöjd med det mesta om sanningen ska fram. Ytorna är lättorkade – det enda som jag är lite missnöjd med är väl att bänskivorna lätt ser lite flammiga ut i bra ljus även då de är torkade – men ändå mycket bättre än det knottriga rosfria vi hade innan och än träskivorna. Ugn och spis är ju grymt snabba! Man blir ju chockad. Nu förstår jag varför de skriver att det oftast är onödigt att förvärma ugnen…

 

Later

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers