.athena

2/07/2010 10:50:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag får regelbundna hälsningar från våran bebis Athena som faktiskt är en tvååring nu. Matte Maria är stolt över gumman – med all rätt – se vad fin och duktig hon är!

athena1

athena2

athena3

Pallas Athena e: Akribori u: Pion (Arrlik – Pontus)

Later

Etiketter:

3 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 9 februari 2010 kl. 14:36

Jo jag ÄR faktiskt mycket stolt över henne... Tydligen har jag fått höra att en hel del Akribori-hästar är rent jävliga att ha att göra med vilket skrämde mig en del! Hon testar mycket mindre och framförallt MILDARE nu än i början när jag hämtade hem henne. Det gör mig glad! Man måste vara lite bestämd med damen, annars tar hon gärna över som drottning! Helt olik sin mamma om du frågar mig som är väldigt mild till sättet och man behöver knappt höja rösten till henne ens en gång! Kul detta...! =)/Maria

Comment by annie on 12 februari 2010 kl. 13:13

Hej Hanna! Vad härligt när man lyckas med sin avel.Klart man blir stolt. Men det var inte därför som jag tänkte skriva utan ville säga att ni får ett underbart kök. Där kommer ni garanterat trivas med...
Annie

Comment by Hanna on 12 februari 2010 kl. 13:18

Tack Annie, jag tror också att vi kommer att trivas, vi är verkligen jättenöjda med resultatet. Mycket bättre planering av köket än innan.

Vet du att Belissimo M kommer att finnas tillgänglig för avel i år? Det är ju Belamours pappa som hade, förutom Belamour, ytterligare fyra hästar från samma kul i Unghäst VM-finalen ifjol! Det är ingen dålig statistik.. blir lite sugen att betäcka med honom i år!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers