.light

2/26/2010 08:59:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har vi intagit ligthversionen av Gothenburg Horse Show och Mässan. Vi var ner och såg lite dressyr och någon uppvisning, gick ett snabbt varv runt mässan utan att stanna egentligen, snålade till och med på kaffet som var dyyyyyrt. Men köpte ett gäng lotter så vi kan vinna både häst och transport.. det vore väl något?

DSC_0516

Det som Johan tyckte var mest intressant..

DSC_0531

Själv gillade jag detta bättre..

Kvällen har vi spenderat hos kusin vitamin, mycket trevligt! Fick riktigt god mat också, och Johan fick ta sig ett par öl så nu är vi mätta, nöjda och belåtna. Tog en promenad bort till kusinen, det tog en halvtimme ungefär från stan. Inte så farligt. Men “hem” fick vi skjuts och det var mycket uppskattat. På söndag har vi planerat in en tripp till IKEA tillsammans med C och jag säger bara VARFÖR HAR JAG INTE MED MIG PRESENTKORTET PÅ 1600…? Men IKEA är ju alltid kul.

Nu sitter vi här på vårt fina hotellrum och funderar på vad vi ska hitta på. Bara slappa och ta det lugnt tror jag, och fira våra sex år tillsammans?

 

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 26 februari 2010 kl. 21:07

Live your life! You´ll never know when you get that opportunity again!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers