.thursday

2/18/2010 09:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Här hänger vi idag. Som vanligt.

Snapshot_20100218_35

Snapshot_20100218_42

Jag har haft världens nackspärr i två dagar. Gud vad jag är less på att gå runt och hålla upp mitt huvud. Det är så tungt… Skönast var igår kväll, då fick jag ligga ner i ett par timmar och vila. Skönt. Det ska jag passa på att göra idag också när Svanten sover och Olivia är på dagis.

Snapshot_20100218_45

Favvoleksaken. Plocka ringar. Sen kan man banka dem i golvet, det låter himla festligt. Det mesta kan man banka i golvet.

Igår på eftermiddan kände vi inte riktigt igen våran lilla sjusovare Svante. Han var så trött men kunde abslut inte sova.  Annars är han precis som sin pappa, slocknar så fort man lägger honom i sängen (fast Johan brukar få lägga sig själv). Men han kunde ju somna för natten i vanlig tid i alla fall och frukost blev det strax före fem i morse. Frukost nummer 2 halv åtta och sedan grötfrukost vid halv nio. Härligt att vara bebis! Mamman har därefter fått äta en macka på stående fot vid köksön i alla fall.

Idag går Johan på sin beredskap igen. Har inga större planer alltså för veckan eller helgen, eventuellt ska jag ut på något litet äventyr men det beror på om jag får ledigt något.

 

 

Later.

Etiketter: ,

1 hälsningar:

johan on 18 februari 2010 kl. 12:38

du får skicka en ledighetsansökan så får vi se hur det går med den. puss

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers