.bakat

2/21/2010 05:08:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag bakat mitt första surdegsbröd. Himmel så bra det brev och det var verkligen hur enkelt som helst! Har lagt upp receptet på min andra blogg, där jag kommer att samla alla recept för att kunna sortera och hitta lite enklare. Recept finns alltså på det härliga äppelbrödet jag bakade, ska lägga ut ett superenkelt recept till en bra surdegsgrund också. Men nu ska jag lasta in alla nybakta bullar (jora, det hanns med också) i frysen, och så blir det middag på en stund.

 

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 21 februari 2010 kl. 22:07

Vilken bra idé med en receptblogg! Skulle själv behöva en sida med alla mina recept, satt senast igår och sökte på bloggen. Självklart är jag inte så förutseende att jag döpt inläggen till receptets namn så det kan ju bli en del sökande..
Ser fram emot fler härliga recept.
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers