.monday

2/22/2010 10:32:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En sån helg. Ett enda stort minus på sömnfronten… Natten mot söndag fick jag somna kvart i sex, sov till åtta och fick snooza en timme till nio. Johan var ute på jobb och sov inte så himla mycket mer han heller, Svante sov dåligt och Olivia sov dåligt. Konstigt nog så var jag ganska pigg under dagen igår. Trodde vi skulle få somna tidigt igår, men icke. Johan fick åka iväg på jobb igen, han kom hem vid ett. Då hade jag faktiskt hunnit somna, men sen har Svante hunnit äta ett par gånger och sovit dåligt där emellan och idag har tröttheten hunnit ikapp.

Fortfarande kallt, inte riktigt lika illa men nu snöar det också. Jag är så vansinnigt less på denna vinter, vill bara ha vårvinter, takdropp och varm sol! Långa skoterturer, varm choklad och en liten lur på renskinnet… Jag vill kunna rida utan tjocka tumvantar, täckbyxor och läskiga långkalsoner och känna mig lite, lite smidig. Jag vill kunna gå ut och gå på långpromenader och jag vill ta fram min fina, fina cykel!

 

Later

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers