RHCP

10/06/2008 10:24:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nej men God Morgon!

Här är vi uppe med tuppen idag, eller ja kanske inte riktigt men på ett ungefär. Faktum är att det ska bli ett par tuppar färre idag, en lämnade oss redan i lördags. Sen blir det nog lugnt i hönsgården igen.

Jag har haft hästarna inne därför att det var så kallt och regningt, släppte ut dem i morse utan täcken och va ser jag nu? Jo, det snöar... f.. ja. Måste kanske gå och rädda åtminstone Pion som har fölis i magen och vid sidan. Leo också antar jag, vill ju inte han ska få tillbaka sina regnskållor igen. Athena verkar klara sig bra med sin tjocka björnpäls.

Annars ska jag ägna dagen åt studier faktiskt. Så nu lämnar jag loggen en stund för ovan nämnda upppdrag - med ett minne från Mittlyan:

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers