Veckans rapport!

2/18/2008 11:40:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag så går jag över från rivstart till nystart. GI-språk med andra ord. Efter två veckors rivstart har jag gått ner 5 (!) kilo men nu drar jag ner på tempot rejält. Men det är väldigt inspirerande att se resultat måste jag säga! Bara att köra på!

Idag blir det en timmes Yoga, har lite nya övningar att testa så det ska bli roligt. Det behöves verkligen just nu eftersom jag har många stumma och korta muskler att sträcka ut efter helgens bravader...

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 18 februari 2008 kl. 12:09

Det var inte illa!!!
Hur har du gjort???

/ Annelie

Comment by Hanna on 18 februari 2008 kl. 14:01

Tackar :)

Jag har bara följt programmet och inte fuskat - that's it... uppenbarligen så fungerar det ju!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers