Bloggslö

2/12/2008 10:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi är SÅ förkylda och det ger sig aldrig, samtidigt har man mycket att göra och ja...inspirationen att skriva vill liksom inte infinna sig. Idag har jag påbörjat den stora vårstädningen och förrådsdelen med gästrum, pannrum och groventré är klart (dock inte Johans skrotrum), samt tvättstuga och köket som åter igen har blivit stort som en sal då jag möblerat om lite. Bara resterande FEM rum samt båda toaletterna, hallen och korridoren kvar då. Ikväll var vi in till ridklubben med Pion en sväng, imorgon ska jag försöka studera fram till klockan tre så Olivisen ska va hos morfars igen. Sen ska vi på BABYBOKPRAT, jag och flickan, det ska bli spännande att se vad det är för något!

Ja, och sen måste jag ju försöka städa klart då...

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 13 februari 2008 kl. 08:20

men du...då ses vi på biblioteket sen idag....för vi ska oxå på babybokprat =)

Comment by Hanna on 13 februari 2008 kl. 10:10

Vad roligt! Vi ses i eftermiddag!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers