Babybokprat

2/13/2008 08:13:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Idag har jag, Olivisen och min stora fläskläpp varit på babybokprat. Vi har läst små böcker, sjungit ramsor med rörelser och haft boktuggarpaus. Mysigt! Olivia var för en gångs skull den äldsta och största bebisen och var allmänt stökigast, haha. Hon skulle upp och stå, spana in alla kompisar, hugga tag i allt hon bara kunde komma åt - och vaddå ligga på rygg och göra olika rörelser? Men hon verkade uppskatta det hela, och när sista boken lästes upp så var hon verkligen med! Så var det då den får fläskläppen...den fick jag i natt när Johan skulle släcka lampan...han lyckades på något satt riva mer en tung tavla som störtade med sitt vassa hörn rakt mer på min mun. Inte skönt. Johan fick en bula i pannan...

3 hälsningar:

Anonym on 13 februari 2008 kl. 20:58

Fläskläppen var nog inte så synlig idag.... för den missade jag *s*

Anonym on 13 februari 2008 kl. 21:07

Bulan i pannan kom den oxo från tavlan eller är det dags att misstänka ett fall av "hustrumisshandel"? eller i detta fall sambomisshandel =)

Comment by Hanna on 13 februari 2008 kl. 21:39

Maria: Vad bra, haha! Johan ser den varje gång han tittar på mig...men han känner sig väl lite skyldig ;)

Lillebror: Jag är oskyldig.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers