Nu börjar allvaret

2/04/2008 01:19:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, så har jag då kommit till dagen jag siktat in mig på ett bra tag nu. Nu är det dags att ta tag i MOTION & VIKT! Vad gäller kondisen så har jag redan hunnit jobba på den ett tag så det är redan tusen gånger bättre än i höstas. Nu får jag fortsätta på den vägen och ta tag i vikten. Har jag väl bestämt mig för något så brukar jag inte ge mig förrän jag har lyckats - och det tänker jag inte göra den här gången heller. Börjar med en RIVSTART och jag känner mig riktigt peppad. Första målsättningen är 10 kilo ner. Och, ja det blir Gaymetoden som Johan säger - GI-metoden såklart.

Etiketter:

7 hälsningar:

Anonym on 4 februari 2008 kl. 20:52

Hejja hejja =) Visst känns det härligt när man änstligen bestämt sig? =) Jag har nyss kommit hem från gymmet *pust* Så nu väntar en lååång varm dusch =)

Comment by Hanna on 4 februari 2008 kl. 23:30

Japp det känns skönt att ta tag i det här ÄNTLIGEN!!! :)

Anonym on 5 februari 2008 kl. 08:06

Jo de va just snyggt o inleda din viktnedgång med fettisdag :P

Comment by Hanna on 5 februari 2008 kl. 10:18

Hm...jo Johan sa just detsamma! Men jag får faktiskt avstå den här gången.För alltid är det något. Så det så!

Anonym on 5 februari 2008 kl. 10:35

Jo faktiskt är det så! och du har väl aldrig varit nån större semmelmänniska heller om ja inte minns fel?! Menar de e väl inte "the happening of the year"

Comment by Hanna on 5 februari 2008 kl. 11:03

Hehe, nej jag är ju inte det men det ska du ju inte säga!! Hehe! Det måste ju se ut som om att jag avstår från det bästa jag vet! :P

Anonym on 5 februari 2008 kl. 12:05

Tss..Inte ska du ha nå gratis creds ska du tro =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers