Till alla mina hjärtan

2/14/2008 10:35:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag vill jag skicka en liten hälsning till alla mina hjärtan, det vill säga min familj och mina nära och kära. Ni vet vilka ni är.

hj_rta_1164744118

Jag tycker att det är fint att det finns en dag då vi får komma ihåg alla de som står oss nära och kan påminna dem om att vi faktiskt tycker om dom. Tyvärr har väl dagen spårat ut lite, blivit lite väl kommersiell... Men visst kan vi komma ihåg varandra utan att för den skull spendera en massa pengar? Kärleken sitter ju inte i pengarna eller presenterna.

Det finns i alla fall en person som ska få lite extra omtanke och kärlek idag och det är min sambo, Olivias pappa, som ju bara är bäst helt enkelt. Utan honom hade vi inget och jag kan verkligen inte med ord beskriva hur mycket jag älskar honom eller hur tacksam jag är för att han vänder ut och in på sig själv varje dag för att vi ska ha de så bra som möjligt.

xx

Hanna

Etiketter: , ,

1 hälsningar:

Anonym on 14 februari 2008 kl. 12:04

Skickar tillbaka en bamsekram till dig min kära vän på Alla hjärtans dag! Hoppas den blir toppen! Ge Olivisen en blöt puss också från oss alla! Kramelikram! // Martina

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers