Ett väntat oväntat besök

2/07/2008 09:30:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag fick jag besök av en väninna och det var väntat eftersom hon sagt att hon ska komma och hälsa på, men oväntat därför att det tagit en stund. Ska dock tillägga att det verkligen inte är bättre på den här fronten då vi varit på väg MINST lika länge. Det var i alla fall jättetrevligt och ett skönt avbrott i min vardag. Hon kom dessutom hit med en stor bukett härliga tulpaner så nu kan vi njuta av dem varje dag! Älskar verkligen tulpaner, det känns så härligt vårigt!

DSC00765 DSC00766 En ovanlig tulpan med krusiga blad!

Idag har vi annars mest varit hemma och pysslat lite, jag och flickan. På förmiddagen gav jag min moster en utlovad ridlektion, det var roligt även om jag kände mig lite ringrostig... Ikväll har jag haft en envis huvudvärk som inte riktigt velat ge med sig. Jag sov faktiskt till och med en liten stund och det är verkligen inte vanligt. Nu börjar det lätta i alla fall så det känns skönt. Vill ju inte bli sjuk till imorgon då jag och Olivisen ska iväg på mammträff och skvallra en stund!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers