Ut i helgen?

2/22/2008 02:33:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Kanske läge för ett litet genrep då:

 

 

(Kanske något för brudarna som ska på "Ballen"? Att komplettera med övningarna ni tränat på här om onsdagarna...)

Här blir det i alla fall lugnt och städat som vanligt. Johan är borta precis hela dagen imorgon (hockey.... snart är det klart i alla fall) så jag får väl se vad jag ska hitta på för något spännande. Klart är i alla fall att vi ska jobba med Leo igen! Det är ju bara så roligt och så spännande! Kan bli en liten film imorgon om vi har tur.

Nu ska jag göra mig klar och åka in till samhället, tänkte nämligen ta min sambo med mig och kika in på gymmet! Det är som att ha en egen personlig tränare. När vi bodde i Härnta hängde vi ju där flera gånger i veckan... vet inte riktigt hur man ska få tid till det nu - i alla fall inte samtidigt. Men nu gör vi ett försök att komma igång i alla fall - det behövs!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers