Tävling!

2/14/2008 11:28:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Ja, vi är ju ett och annat skofreak i denna värld och för dig som är det så finns det nu en bloggtävling, eller mailtävling för den som hellre vill det. Kika in på Mefashion's blogg! Jag är såklart med, behöver ett par skyhöga klackar att stylta runt i, det börjar vara på tiden... Det är faktiskt ett par riktigt snygga skor som man kan vinna denna gång, skulle kunna tänka mig dom, svarta stuprör (om jag var/när jag blir lite slankare) eller en svart t-shirtklänning med ett blått och även ett rött lackbälte till... najs!

 

namnl_s_1202995097

 

stevemadden_1202985847

Matchande bälten till...

27-9438 27-9439

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 15 februari 2008 kl. 10:49

Ah jo för du behöver ju verklisch komma upp i världen..Du är ju såå kort

Anonym on 15 februari 2008 kl. 11:37

Flitens ljus brinner då verkligen hos dig!! Fy rackarns att du är duktig med skolan!! Jag har lämnat in min första uppgift idag...ska bli spännande och se hur det går!
Trevlig helg på er!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers