Kramp!

2/28/2008 07:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Mindre feber idag men en desto gnälligare flicka däremot. Korta stunder idag har hon varit lite pigg och kunnat leka själv - resterande tid så har jag burit henne... Johan kom hem lite tidigare idag, så då lämnade jag över och for på gymmet en stund. Själv. Skönt! Men sedan jag kom hem så har jag fått bära henne så nu har jag kramp. Nu har hon faktiskt accepterat att sitta själv i säkert tio minuter, efter att jag ammat henne.... Framsteg.

I morgon har vi mammaträff igen! Olivia kommer inte att få följa med däremot, är det tredagrs så kan det ju smitta så det är onödigt. Och är det flunsan eller nåt annat så kan ju det också smitta såklart. Sen är ju inte humöret på topp heller så det är lika bra. Morfar ställer upp som vanligt och jag hoppas hon är lite piggare och gladare imorgon.

Ikväll ska jag se Private Practice, Addisons Spin-off från Grey's Anatomy...ska bli spännande att se om det är bra! Missade ju tyvärr "första" avsnittet (men den riktiga premiären är ju ikväll).

Ha en trevlig kväll!

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers