.tuesday

5/05/2010 12:52:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Puh.

Har suttit vid datorn hela dagen och jobbat.  Faktiskt tjänat en slant. Bara genom att jobba lite med privatekonomin. Inte illa. Synd att det inte fungerar varje dag. Har dock lite tråkigt jobb kvar, men får nog spara det till imorgon tror jag.

Vi går mot ljusare tider känns det som i alla fall.

Sa till Olivia:

“Ska vi ha fest ikväll?”

Hon svarade:

Jag förstår inte vad du säger”

Hmm. Haha.

DSC_0628

Antingen är min hand jättestor, eller så är Svante en yttepytteliten kille.

DSC_0631

I am free! Free (falling)

och ytterst koncentrerad.

DSC_0635

Busungar!

 

Later

Etiketter: , , ,

4 hälsningar:

Svärmor on 5 maj 2010 kl. 22:23

Snyggt jobbat! Älskar dina bilder. Kramiz

Comment by Jessica on 6 maj 2010 kl. 01:26

Roliga bilder, får se om jag och lillebror kommer till Norsjö nästa helg

Comment by Erika on 6 maj 2010 kl. 07:17

Han är ju bara så himla söt! Skulle lugnt kunna låna dina übersöta barn nån gång :)

Comment by Hanna on 6 maj 2010 kl. 08:18

Tack A-C! kram!

Det låter trevligt jessica, det håller jag tummarna för att ni gör :)

Erika: Haha, passa dig så jag inte tar dig på allvar ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers