.fruktigt

5/20/2010 12:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fruktpuréer

Jag har ju glömt!

Genom Buzzador (<—) fick jag prova Nestlés nya fruktpuréer och jag hade faktiskt tänkt skriva ett par ord om dem. Jag är nämligen rätt förtjust i de här små burkarna. Himla smidigt att slänga med i skötväskan, inget glas som kan gå sönder men ändå stadiga burkar. Innehållet är 100% naturliga råvaror såklart, de är ångkokta för bästa smak och verkar smaka helt OK. Nu är ju Svante inte direkt svårflirtad, men de andra som har smakat har ju gillat det också. Till och med Olivia brukar tigga sig en burk då och då.. hon är ju desto mer svårflirtad. Det bästa är ju ändå burkarna som man får kvar sen, de håller att diska i maskin flera gånger om och är perfekta att ha som barnmatsburkar när man vevar ihop eget!

Vi brukar köpa NaturNes, men matvarianten också. De smakar bra tycker jag själv. Och finns ett par mjölkfria alternativ.

 

Later.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers