.prisutdelning

5/03/2010 10:06:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag har fått en award av Erika (<--), tack ska du ha vännen!

Som av en slump så matchar den min bloggheader väldigt bra – eller hur?

 

Nu till det svåra – jag ska sprida den vidare.

Det man ska göra är att:
Kopiera in awarden för att visa att man fått den.
Länka till den man fått den av.
Skicka den vidare till 7 andra bloggar.
Berätta 7 sanningar om sig själv.

7 sanningar:

-Jag har jobbat som tidningsbud och klivit upp tidigt som f-n. Sämsta med det var alla otacksamma idioter som blev arga då tidningen kom för sent i –35 graders kyla eller då det snöat en halvmeter.. men det var ett härligt jobb under vår och sommar.

-Jag har jobbat åt en städfirma och städat på industrier, i butiker och på kontor. Det bästa var en fast inkomst, det sämsta var en dålig arbetsgivare som vid ett flertal tillfällen glömde informera om ändrade larmrutiner och dylikt..

-Jag har jobbat på ett riktigt café och gjort miljarders biskvier, olika tårtor och annat smått och gott. Det bästa var att få lära sig alla olika tricks, det sämsta var att det bara var tillfälligt...

-Jag har jobbat som barnskötare och det bästa var alla fina ungar såklart. Det sämsta var nog den psykiska stress som finns i det jobbet.

-Jag har jobbat på ridskola, haft lektioner och ansvar för verksamhet och hästar. Det bästa var ju elever och hästar såklart, det sämsta var nog att spendera 99 % av sin vkna tid på anläggningen…och “aldrig” vara ledig.

-Jag arbetar som flyktingsekreterare då jag inte är föräldraledig och har även jobbat som projektledare i ett samverkansprojekt där vi tog fram en ny modell för flyktingmottagande. Det var väldigt roligt.

-Jag är utbildad rehabiliterare, har en Fil. Kandidatexamen i rehabiliteringsvetenskap, som bonus har jag även en Fil Kand i Engelska. Fick jag skulle jag aldrig sluta studera.

Awards

Jag vill dela ut denna award till

Jennie

Jens

Jessica

Milla

Maria

Partyplupp

Hanna

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers